31 Mayıs 2008 Cumartesi

İttifak Kurucuları İçin Yönetim Taktikleri

İTTİFAK KURUCULARI İÇİN YÖNETİM TAKTİKLERİ
Genel Taktikler
Tanımadığınız kişileri ittifağınıza almayın alacaksanızda ittifağınızda güvendiğiniz bir kişiyi referans göstermesini isteyin. İttifakta forum sözcüsü olması için ağzı iyi laf yapan birini seçin ve mümkünse oyundaki durumuda güçlü olsun. Kendinizden güçlü bir ittifağa asla savaş açmayın. Aynı anda birden fazla ittifağa sawaş açmayın. Abileri tarafından korunan ufak ittifaklarla uğraşmayın. Evrendeki herkesle düşman olmayın ama önünüze gelenlede dost olmayın sonra vuracak adam kalmaz.

Tek kişinin yönettiği ittifaklar için yönetim taktikleriTüm kararları siz alın kimsenin yönetime karışmasına izin vermeyin. Çünkü nekadar fazla değişik fikir ortaya atılırsa ittifaktaki birlik okadar bozulur. Sizin aldığınız kararları önemsemeyecek yada sözünüzü geçiremeyeceğiniz kişileri ittifağınıza almayın. İttifağa üye alırken üyenin puanını değil 1. öncelik olarak kişiliğini göz önüne alın çünkü güçlü bir oyuncu olup birliği bozacağına orta halli bir oyuncu olup ittifaktaki arkadaşlık bağlarını güçlendiren bir oyuncu daha iyidir.

Birden fazla kişinin yönettiği ittfaklar için yönetim taktikleriKararlar alınırken oylama yapın oylama yaparken kimin ne kadar oy kullanacağını şu şekilde belirleyin diyelimki oyuncunun puanı 153k bu oyuncunun 153 oy hakkı olsun herkeze puanı kadar oy hakkı vermeniz oyuncuların yönetimde söz sahibi olabilmek için daha fazla oyuna asılmalarına sebep olur. bu şekilde oyuncuların oyları toplanarak ittifak hakkında kararları alabilirsiniz.